Newline on Euroopassa kolmen parhaan brändin joukossa vuoden 2024 ensimmäisen puoliskon jälkeen saavuttaen huomattavan 9,8 %:n markkinaosuuden. Tämä tulos kuvastaa yhtiön johdonmukaista kasvua ensimmäisellä ja toisella vuosineljänneksellä sekä sen menestystä keskeisillä Euroopan markkinoilla.
Suomessa Newline on varmistanut johtavan aseman vaikuttavalla 47,9 %:n markkinaosuudella, mikä kuvastaa yhtiön vahvaa jalansijaa tässä markkinassa.
Yhdysvalloissa Newline on vakiinnuttanut asemansa ykkösbrändinä vuoden 2024 ensimmäisen puoliskon jälkeen ja saavuttanut 23,9 %:n markkinaosuuden. Tämä johtajuus vahvistaa entisestään Newlinen määräävää asemaa yhdellä maailman kilpailukykyisimmillä ja dynaamisimmilla markkinoilla.
Lue Newlinen tiedote kokonaisuudessaan tästä.
Lähde: FutureSource Report